Bon Ano Nóvo a tuti i amighi!

Detta året har min stackars blogg om Venedig fått stå tillbaka för lite andra projekt. Jag skall göra mitt bästa för att blåsa liv i bloggen under 2014. På Julafton hade jag lyckan att få höra min svåger prata lite venetianska men annars är det alldeles för lite Venedig i mitt liv just nu. Det får bli ändring på det!

Hade jag kunnat så hade jag ansökt om venetianskt pass (på Stato Veneto 🙂 … tiåstack till svågern Stefano) men tyvärr har jag inte på långa vägar bott tillräckligt länge i staden även om hjärtat finns där mestadels.

Ett stort Gott Nytt År till alla vänner som hittar hit. Jag önskar er en bra start på 2014 och att ni varit snälla under 2013 så att la Befana inte kommer kol till er istället för presenter. 🙂

Lascia un commento

Archiviato in Blogg, Högtid, Vänner, Venedig

Lascia un commento