Ve.N.I.Ce. Cera Immobiliare

Jag tillhör den skaran som gillar att leta hus och lägenheter fastän jag redan bor bra. Eftersom jag titt som tätt 😉 drömmer om ett liv i Venedig så tittar jag givetvis på venetianska mäklarhemsidor också.

Den senaste i raden är Ve.N.I.Ce. Cera Immobiliare som även har filmer på sina objekt vilket gör det hela lite intressantare.

Vem vet, en dag kanske vi sitter där på Campo Santo Stefano och dricker var sin ombra innan vi går hem till vår pittoreska lägenhet på Calle delle muneghe. 😉

Ci vediamo…

4 commenti

Archiviato in Minghetti, Vardagsliv, Venedig

4 risposte a “Ve.N.I.Ce. Cera Immobiliare

  1. Samma här 😉 Och den sidan måste jag in på och titta. Härligt med video – ger en extra dimension!

  2. A-K

    Tack för tipset! Måste genast in och kika runt lite. Drömma får man ju 😉 Och som du säger, en vacker dag så kanske…

  3. Ja… det handlar ju bara om lite pengar 😉

Rispondi

