Det var den semestern…

Tänk att en veckas semester bara kan susa förbi i 180 knyck. Vi var på skidsemester i Dalarna för andra året i rad och jag får nog erkänna att jag blivit biten av utförsåkning. Jag har alltid prioriterat att komma till värmen, men om man kan få en sommar- och en vintersemester så varför inte? 😀

Uppe i Dalarna hann jag dessutom fylla 39 år och den glada överraskningen när jag kom hem var att även 39-åringar kan få öroninflammation… jag som inte ens hade öroninflammation som barn…

Som tröst var jag tvungen att leta upp ett apotek i närheten av Bar Italia så att själen och magen kunde få lite näring. 😎

Nåja, det är bara att knapra medicin och jobba på nu.

Ci vediamo…

Lascia un commento

Archiviato in Familj, Minghetti, Resa

Rispondi

