Åttondel

Så tog sig Milan då vidare ur Champions League-gruppspelet med hedern i behåll (även om det var en otroligt tråkig match igår).

Zlatan gjorde vad han skulle och Ronaldinho fick visa lite samba med sitt snudd på omöjliga mål. Jag som själv lider av två vänsterfötter som båda tycks peka rakt bakåt kan inte fatta att man kan hantera en boll på det viset. Jag skall vara glad om jag kan hålla en boll i handen utan att tappa den.

Jag har däremot vett att uppskatta bra fotboll och det är inte illa det! 😎

Paolo Maldini tror inte att Milans spel, som det ser ut idag, håller hela vägen till en final och vem är väl jag att säga emot honom. Men det sköna med Milan är att allt kan hända. Likaväl som det kan gå hela vägen så kan det mycket väl falla platt till marken. Inzaghis knä är i alla fall opererat och ryktet går att han var offside även på operationsbordet. Kan detta innebära att vi ser honom i en final på Wembley den 28 maj? Den som lever får se…

Ci vediamo…

(AB1, AB2, DN, EXP, GP, SDS, SvD)

1 Commento

Archiviato in Fotboll, Milan, Minghetti

Una risposta a “Åttondel

  1. Jag uppskattar också bra fotboll 🙂
    Ta chansen att se Milan live mot Inter
    http://www.fotbollsvinet.se

Rispondi

