Frecce Tricolori

I juni skrev jag att Frecce Tricolori skulle komma till Göteborg Aero Show (se här) som hölls nu i helgen.

Cognato var där både under lördagen såväl som söndagen (som det flyplans/motorfreak han är 😉 ) medan jag siktade in mig på söndagens uppvisning med de italienska mästerpiloterna. Vilken känsla!

Det var första gången jag såg dem och som tur var hade jag kameran med mig så jag hann få ett antal bilder med mig hem. Det är inte långt mellan vingspetsarna…

Skulle ni vara i Rivolto den 11-12 september så kommer Frecce Tricolori att fira 50 års jubileum då. Den showen kommer nog att klå helgens uppvisning skulle jag tro! 😉

Tills vidare får ni hålla till godo med dessa små bilder.

Ci vediamo…

Lascia un commento

Archiviato in Foto, Italien, Minghetti

Rispondi

