Vinciamo tutto!

Zlatan fick se sitt nya lag dominera när Milan slog Lecce med 4-0 i första matchen i Serie A för säsongen. Det var på tiden att han kom till ett riktigt lag som kan ge honom den Champions League-titel han så gärna vill ha. 😎

Jag måste säga att jag är spänd på vad Ibra kan göra i Milan. Jag kan inte riktigt stämma in i olyckskorparnas kraxande (antar att det är mina skånska rötter). 😉

Han har ju som bekant fungerat bra i italiensk fotboll och säger själv att han fått leendet tillbaka! En leende Dinho, en leende Ibra och babyface Pato. Che bellezza! Kan bli en magisk säsong för världens bästa lag! Idag sker den sedvanliga läkarundersökningen innan kontraktet skrivs. Scudetton och CL-titeln hägrar vid horisonten… (och Malmö leder allsvenskan… vilken kanonstart på veckan!)

Ci vediamo…

(AB1, AB2DN, EXP, GAZZETTA, GP1, GP2, SvD, SDS)

4 commenti

Archiviato in Fotboll, Italien, Milan, Minghetti

4 risposte a “Vinciamo tutto!

  1. Jag säger som du… Jag är riktigt nyfiken på vad Zlatan kan göra i Italien. haha… kunde inte låta bli.. 🙂

  2. Hahaha… trots att du inte är intresserad av sport ryktas det att din son har Liverpool-blöjor. Det kanske finns hopp för nästa generation Maisoui (trots att han håller på fel lag) 😉

  3. Den som har tjallat tror att han skall bli handbollsproffs, så vi får väl se 🙂 . Kanske skall kolla efter Mlian-blöjor.. finns såna i Dubai? 😉

    Kram!

Rispondi

