Brad e Angelina a Venezia

Läste precis att Brad Pitt och Angelina Jolie flyttat in i ett 1500-tals palazzo utmed Canal Grande i Venedig. De skall tillbringa tre månader i staden och min fundering är hur länge jag skulle behöva jobba för att kunna betala en tre månaders semester i ett venetianskt palazzo. 😀

Letar man efter ett palazzo för den eviga semestern kan jag meddela att auktionen som gällde gravarna på Verano (se här) nu är avslutad och en av gravarna vars utropspris var 150 000 euro landade istället på 940 000 euro. Rimligt… 😉

Ci vediamo…

(Exp)

2 commenti

Archiviato in Italien, Minghetti, Venedig

2 risposte a “Brad e Angelina a Venezia

  1. 3 manaders semester i Venedig skulle jag ocksa kunna ta emot :p

    Maste vara valdigt bra marknadsforing for staden om inte annat, precis som George Clooneys hus i Como…

  2. Precis. Jag tror inte att jag drar riktigt lika mycket uppmärksamhet till mig 🙂

Rispondi

