Konstapeln och jag

Konstapeln och jag har känt varandra i 30 år och i 20 av dem glömde han bort min födelsedag. Han grattade alltid… men ett par dagar försent… Det fanns inget elakt i det, han kunde bara inte komma ihåg det. Tyvärr så är rollerna ombytta nu och jag vet att Konstapeln sitter därhemma och myser över att jag missade hans födelsedag… han kommer att ge mig ett antal pikar framöver och sedan hoppas i smyg att jag missar nästa födelsedag också. Efter 30 år så kommer han ihåg min… men jag har börjat missa hans… skit oxå. Ledsen Konstapeln! Jag ringer sen 😉

Denna är till dig iallafall och jag hoppas du hade en kanonfödelsedag!

Fridens…

2 commenti

Archiviato in Högtid, Minghetti, Minnen, Vänner

2 risposte a “Konstapeln och jag

  1. Konstapeln

    Peps är alltid Peps. Med en sådan gratulation finns det inget annat att göra än att säga, det är lugnt det gör inget. Skall vi vara riktigt ärliga så har väl du en 18 år på dig innan vi står på lika, men lite roligt var det allt och det är med spänning man ser fram emot nästa år….
    Tips gå in på idiot.se, sök på talang och tryck sedan på Michael Jackson filmen

Rispondi

