Nu har den kommit

Paolo Robertos kokbok Mina fastrars mat: menyer från Maddaloni har nu tydligen kommit ut. Jag är mycket nyfiken på boken och skulle väl kunna tänka mig att den hamnar i bokhyllan hemma vad det lider. Man kan kanske tro med tanke på tidigare inlägg att jag lagar mycket mat, men då skulle min fru nog gapskratta. Jag tycker däremot om att äta mat… och läsa kokböcker… en dag börjar jag nog laga mat också…. kanske… 😉

Fridens…

Lascia un commento

Archiviato in Bok, Italien, Mat, Minghetti

Rispondi

