Skönhet!

Jag säger bara Sophia Loren!

sophia_loren.jpg

8 commenti

Archiviato in Italien, Kändis, Minghetti, Venedig

8 risposte a “Skönhet!

  1. Padre Pio

    Sophia,, Venedig, Gondol, och sjungande MANLIG gondoljör
    vad mer kan man begära. La vita e bella!!!!

  2. Minghetti

    VERAMENTE! 🙂

  3. Vilka strutar !

    🙂 🙂

  4. Jag tror att Padre Pio är hårt hållen hemma och försöker få utlopp för sina känslor här på din lilla blogg.

  5. Padre Pio

    Intressant kommentar maisoui,, har svårt att se vad statusen på hem miljön har att göra med den form av universell skönhet som Sophia representerar, men om så skulle vara fallet så tycker jag mer att det speglar maisoui’s hemma miljö än nånting annat, men vad vet jag, jag vet ju inte hur maisoui har det hemma så att jag avstår från vidare kommentarer i det ämnet…..

  6. Haha.. jag syftade inte på att Sophias skönhet hade något med att du var hårt hållen hemma 😉 . Hon är och var underbart snygg – inget snack om det. Det roliga är att du hetsar upp dig här på Minghettis goa blogg, och det känns som om du lever ut här 😉 Hemlivet för mig består mest av en massa trevliga promenader på stan med många spontana restaurangbesök och mycket goa skratt med min man som inte skulle ha något emot att åka gondol med en kvinnlig gondoljär 😉 . Kram!

  7. i

    visst är hon underbart vacker, jag vill bara meddela att hon är VÄLDIGT hårt knuten i korsetten där. det är alltså inte en riktig midja. hennes riktiga midja är 10 cm bredare. dessutom har hon fyllning i brösten, ÄVEN om hon har magnifika bröst. bara lite mindre. haha.

  8. Men icke desto mindre vacker 😉

Rispondi

