Paolo Roberto som kock

Av någon anledning har jag alltid gillat Paolo Roberto. Han säger oftast vad han tycker och trots ett något brokigt förflutet kan man väl ändå säga att han visat att man kan bli en bättre människa. Nu gästar han Tasteline där han delar med sig av sina recept från Neapeltrakten. Han har tydligen en grym tiramisù (fast jag är tveksam om den slår min svärmors).

Tastline: http://www.tasteline.com/default.ns?lngItemID=2047
Recept: http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showRecipe&lngRID=8282
och http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showRecipe&lngRID=8281

paolo.jpg

Bild från Tastline.com

10 commenti

Archiviato in Dryck, Italien, Mat, Minghetti, Recept

10 risposte a “Paolo Roberto som kock

  1. Du har varit inne och spanat på Tasteline ser jag… Det finns mycket smarrigt där 🙂 Gottegris!

  2. nyfiken

    Tycker det finns mycket annat man skulle kunna använda Paolo Roberto till…

  3. laijnen

    Haha den gillade jag, vad skall man använda honom till ..hm jamjam 🙂

  4. nyfiken

    Kort eller lång spelar ingen roll. Det är hur man använder sina centimetrar som spelar roll.

  5. haha.. sant.. och man säger ju att i sängen är alla lika långa…

  6. Puttepigg

    Rätt kul att han är intresserad av matlagning och lagar italienska specialiteter

  7. Och jag är intresserad av att äta italienska specialiteter 🙂

  8. nyfiken

    hur lång är han??

Rispondi

