Arg, irriterad och deppig…

Hur kommer det sig att man ibland bara är arg, irriterad och deppig utan att kunna sätta fingret på varför det blivit så? Jag brukar aldrig ha problem med måndagar och jag har inga problem med att gå till jobbet, men idag hade jag hellre suttit på en strand på Bora Bora och dränkt mina “sorger” i en Piña Colada. Helt ärligt, jag borde iallafall ha en anledning att vara arg, irriterad och deppig eller? Jag vet bara att mina stackars medarbetare inte kommer att få mycket ut av att vara med mig idag… Jag tror jag stänger dörren om mig och gräver ner mig i jobb istället. Som tur är brukar sådant här inte sitta i länge. Imorgon är jag på banan igen. 😉

Jag tror jag lägger in en bild på min favoritstad så att jag kommer på andra tankar…

Fridens…

venice.jpg

13 commenti

Archiviato in Känslor, Minghetti, Venedig

13 risposte a “Arg, irriterad och deppig…

  1. Men detta låter ju inget vidare …. kanske man får dig på bättre tankar efter fikat. Eller om man säger expresso 🙂 Men å andra sidan måste man nog ha sådana dagar också…

  2. Jag vet varför det blir så här ibland…

  3. Varför blir det så då??? Jag vet ju inte…

  4. Syster Yster

    Jag vet , ta en kopp kaffe sätt dig med näsan mot solen och njut av den annalkande våren. Sverige kan också vara fantastiskt!
    Borta bra men hemma bäst 🙂 eller….

  5. Hej surputte !!!

    Det går över 🙂

  6. Hahaha.. det känns genast bättre när man har så goa bloggisar! Fridens allihop!

  7. Erkänn att det är bättre nu? 😉

  8. Alex

    Det var kanske för att du saknade en del arbetskamrater som är på semester?

  9. haha han saknar speda…det var de ja visste…

    🙂

  10. Mera bilder på staden,, jaja jag vet,, det är ett patetiskt försök att öka besöksfrekvensen på min sida…:-) Snygg blogg har du kirrat i allafall!!

  11. Minghetti

    Hehehe man skall väl hjälpa la famiglia… 😉

  12. Alexandra

    Jag är deppig jusst nu.. Och jag vet inte varför? 😦 Allt känns konstigt.. Jag har inte ätit eller nått. Jag har bara luggit i sängen och tittat upp i taket

  13. Minghetti

    Vårdeppig? Händer tyvärr många.

Rispondi

